21 Kasım 2011 Pazartesi

Hindistancevizli Bonbon Toplar


Bu şirin bonbonları Bayramda yapmıştım :) geldik gittik yedik...geldik gittik yedik...
Aslında  ana malzemesi krema, süt tozu ve tabiii ki hindistancevizi ama ben minicik bir paket kremaya 2,5 - 3 TL vermeye kıyamayınca puding kullandım çok güzel oldu :)

Malzemeler:
  • 1 su bardağı pişririlmiş puding ( ben hindistancevizli puding kullandım ) ya da 1 kutu krema
  • 1 su bardağı süt tozu
  • 2 su bardağı hindistancevizi ( ayrıca 2 yemek kaşığı da üzeri için gerekli )
  • 2 çorba kaşığı pudra şekeri
Yapılışı:
Puding üzerindeki tarife göre pişirilir ve 1 küçük su bardağı ayrılır ( geri kalanları puding olarak yenmek üzere kaselere paylaştırılır. Bize sadece 1 su bardağı puding  lazım. ) Soğutulmuş pudinge hindistancevizi, süt tozu ve pudra şekeri ilave edilerek iyice karıştırılarak buzdolabına kaldırılır biraz katılaştıktan sonra ceviz büyüklüğünde parçalar alınarak toplar yapılır ve hindistancevizine bulanarak üzeri istenilen malzemelerle süslenir. Ben bayramda çocuklar için aldığımız minik renkli şekerlerle süsledim. fındık, fıstık gibi yemişlerle de süslenebilir. Bir süre buzdolabında bekletilirse daha güzel bir lezzet oluyor.

Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. gelip gidip yenilen şeyleri çok severim şahsen. Bir de geride bıraktıkları olmasa değilmi?Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. canım cok guzel goorunuyorlar ellerıne sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))