5 Mart 2012 Pazartesi

Örgü Amerikan Servis


Zaman zaman örgü örme isteğim artar, 'ben de bişeyler yapıyım' diye gider ip alır ve başlarım ama ör&sök ör&sök bir türlü yapmak istediğim şeyi beceremem ve morel bozukluğuyla iplerimi bir kenara bırakırım.  

İşte bu ipleri de sevgili Tülin Hanım'ın ördüğü, birbirinden şık çantalardan örmek için almıştım hatta iplerle birlikte ahşap çanta kulplarımı da almıştım. Gelgelelim örmeye başladım bayaa da ilerledim ama bir de baktım ki iplerim yetmiyecek. Hemen ipleri aldığım yere gittim, aynı renk kalmamış çok bozuldum, başka yerlere de bakmadım çünkü o rengi zaten sadece o dükkanda bulmuştum ( kum beji ) sonra ben de yuvarlak çanta yapıyım dedim ona da sapları monte edemeyince komple söktüm.

Aradan neredeyse 7 -8 ay geçmişti dün yine heveslendim. Gittim iplerimi çıkardım ve daha önceden yapmayı tasarladığım bu Amerikan Servisini ördüm. Eşimle kendime iki kişilik bardak altlıklarıyla beraber takım örmeyi düşünüyorum :)


19 yorum:

  1. Cok güzel, bayildim. Ben de yapmaya calisirim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. çok güzel ve şık bir fikir. ellerinize sağlık. ben de yapayım. kardeşlerime çeyiz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çeyiz için çok güzel olur bence de. Beraberinde bardak altlıklarını da örseniz daha da güzel olur:)

      Sil
  3. bayıldım,ellerine sağlık,
    simli iple de örülebilir,rengarenk ne güzel olur,
    elimdeki biter bitmez aklımda kalsın,
    güzel bir akşam diliyorum
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) zevklerimiz aynıymış ben de örerken keşke iplerim simli olsaydı dedim :) bundan sonra ki fikrim de renk renk örmekti :) hoşçakalın.

      Sil
  4. Çok şık olmuş. Bayııldım. Ellerinize sağlık valla.

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar düzgün öremem ama denemek istiyorum. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel istersen ben henüz yeniyim...

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    çok güzel fikir ve harika olmuş eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş arkadaşım güle güle kullan...çantalarımdan bahsetmişsin teşekkür edrim canım sağol....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim Tülin Hanım, sizin güzel örgüleriniz yanında bunlar çocuk oyuncağı gibi ama ancak bu kadar oluyor :)

      Sil
  9. Merhabaa bu ornegin ipinin markasi nedir aceba umarim aktifsinizdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıtlamakta geç kaldığım için çok üzgünüm ama laptipum arızalıydi... İpin markasını bilmiyorum ama makrome ipi diye istedim az gramajlı küçük bir yumaktı, Malatyadan almıştım daha sonra aynı rengi bulamayınca ikili takım olarak kaldı.

      Sil
    2. Yanıtlamakta geç kaldığım için çok üzgünüm ama laptipum arızalıydi... İpin markasını bilmiyorum ama makrome ipi diye istedim az gramajlı küçük bir yumaktı, Malatyadan almıştım daha sonra aynı rengi bulamayınca ikili takım olarak kaldı.

      Sil
  10. Yapım detayı verebilir misiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap vermekte geç kalmışim :( Detay verebilir miyim bilmiyorum, çünkü ben de örgü konusunda çok acemiyim, bu örgü bitene kadar kaç defa örüp Döktüğümüz hatırlamıyorum :) ama şöyle Makrome ipi kullandım, ona göre kalın tığ almıştım. 6 zincir çektim ve kapattım halka dolana kadar ilk sırayı sık iğne yaptım sonraki sıralarda kafama göre sayısız sırasız artırdım :)

      Sil
  11. İpi almaya gittim bu ipin ne oldugunu anlamadılar Ne alsam bilemedim NAKO PIRLANTA adlı ip aldım deneyecem sizce olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Adaşmışız :) cevap vermekte bir hayli geç kalmışım kusura bakmayın :( Aslına bakarsanız ben örgüden hiç anlamam bunu da çanta örmek için aldığım ipleri çanta örmeyi beceremeyince boşa gitmesin diye örmüştüm :) bir kaç defa ör - sök yöntemiyle :) o nedenle yardımcı olamıycam ama sıkı ve sert bir amerikan Servis istiyorsanız galba en iyisi makrome ipi... ben bu isimle almıştım küçücük bir yumaktı 2 taneden bir servis çıktı.

      Sil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))