27 Haziran 2015 Cumartesi

Tavuk Salatası


Tavuk salatası benim favori salatalarım arasında. Hem doyurucu hem sağlıklı ve hafif olduğundan çok sık yapıyorum.Bazen özellikle öğle öğünüm olarak bazen de akşam yemeğinde bir çeşit olarak yaparım. Görüntüsü benim cezbediyor ama ben ennn çok tadını seviyorum.

Malzemeler:
  • 1 adet tavuk göğsü
  • 2 adet közlenmiş kırmızı biber
  •  1çay bardağı haşlanmış mısır
  • 4 -5 dal taze soğan
  • Bir tutm dereotu
  • Bir tutam maydanoz
  • 1/2 limon suyu
  • Tuz
  • Zeytinyağ
Yapılışı:

Tavuk göğsü haşlanır, süzülür ve didiklenerek bir kaseye alınır. Üzerine küp doğranmış köz kırmızı biber, kıyılmış dereotu, maydanoz, taze soğan ve haşlanmış mısır taneleri ilave edilir. ( Ben konserve mısır kullandım.) En son tuz, zeytinyağ ve limon suyu ile harmanlanarak servise sunulur.

Salatamıza asıl aromayı veren taze soğan ve dereotudur, o nedenle bence bu ikisi olmadan olmaz. Diğer malzmeler zevke ve imkana göre çeşitlendirilebilir. Mesele ben bir de köz patlıcanlısını denemeyi kafama koydum :))) en kısa zamanda yapıp sizinle de paylaşıcam inşaallah :)

Afiyet Olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))