29 Haziran 2013 Cumartesi

Radika Salatası



Senelerdir bu yeşilliği marketlerde görürdüm de nedense hiç almak aklıma gelmezdi, elim hep kıvırcık ya da marula uzanırdı. Geçenlerde 'bir de bundan alıyım bakıyım' dedim, açıkçası ismini de bilmiyordum, baktım etiketinde Radika yazıyor 'aaa Radika bu muymuş ??? ' dedim, aldım :) İyi de yapmışım artık LezzetHanemden eksik etmem çünkü çok sevdim :)



Daha sonra farklı yapılış tarzıyla değişik bir Radika Salatası daha yayınlıycam ki eşim ona bayıldı :) Ama şimdilik sadece bunu fotoğrafladım. :) 

Malzemeler:
  • 1/2 bağ Radika
  • 1 adet domates ( ya da 7 - 8 adet chery domates )
  • Nane yaprakları
  • 3 - 4 dal Taze soğan
  • Tuz
  • Zeytinyağ
  • Limon
Yapılışı:

Ön hazırlık olarak Radikaları sirkeli suda bekletmekte fayda var ( hijyen açısından )

Radikalar iri iri dilimlenir, taze soğan minik doğranır, çeri domatesler ikiye bölünür ( normal domates kullanıyorsak onlar da iri dilimlenir. Naneler yaprak yaprak ayrılır.

Daha sonra derin bir kasede tuz, limon suyu ve zeytinyağ ilavesiyle harmanlanarak servise sunulur.

Afiyet Olsun.




8 yorum:

  1. akşamları şu ara salata yiyorum bunuda deneyeçeğim eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. aaa inanmıyorum, ben de görüyorum ve hiç böyle bir şey olabileceğini tahmin etmedim :) harikaymış, çok hoşşş

    YanıtlaSil
  3. Hafif acımsı oluyor Radika ben kıvırcıkla karıştırıyorum..Ellerinize sağlık..Çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım :)
    hiç tatmadığım bir ot değişik olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Görüntüsüne bayılıyorum bu mübareğin ben de :) Ellerine emeklerine asğlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Pek güzel, pek bi alımlı mübarek :)

      Sil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))