31 Mayıs 2013 Cuma

Semizotlu Patates Salatası


Patates Salatasını bilmeyenimiz yoktur ama Semizotlu olanını belki hiç denememiş olabilirsiniz... ki mesela ben ilk defa yaptım ve bayıldım :) Semizotunun ekşisi patatesle mükemmel bir uyum sağlamış ve ortaya nefis bir lezzet çıkmıştı.

Özellikle tavsiye ederim.

Malzemeler:
  • 3 - 4 adet orta boy patates
  • Yarım demet semizotu
  • 1 adet kuru soğan
  • 1/2 limon suyu
  • Tuz, pul biber, sumak
  • Zeytinyağ
Yapılışı:

Haşladığımız patatesler iri küp şeklinde doğranır, semizotu yaprak yaprak ayrılır, kuru soğan ince yarım halka olacak şekilde dilimlenir. Tuz, sumak, pul biber, zeytinyağ ve limon suyu ilavesiyle harmanlanır.

İşte bu kadar :) Salatamız hazır, buyurun :)

 Afiyet Olsun.



4 yorum:

  1. evet işte ben oyum: ) patates salatasını çok seven ama semizotuyla hiç denemeyen... aklımın bi köşesine yazdım bi dahaki patates salatasını böyle yapacağım: ) ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim, beğeneceğini umuyorum :)

      Sil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))