2 Haziran 2012 Cumartesi

Domatesli Semizotu Salatası


Ben bu salatayı aslında hep roka ile yaparım ve nefis olur, semizotu salatasını da hep yoğurtlu olanından yaparım. Ama pazardan aldığım semizotlarını biraz fazla bulunca ve yoğurtlusunu yemekten de bıkınca böyle deneyim dedim ve çok lezzetli bir salata oldu.

 Diyet yapanlar için yanında galeta ya da kepkli bisküvi ile tek başına kurtarıcı bir öğün de olabilir. Ya da isterseniz akşam yemeğinin yanında tamamlayıcı bir salata olarak tercih edebilirsiniz.



Malzemeler:

* Yarım demet semizotu
* 1 adet domates
* 1 edet kuru soğan
* 1 çorba kaşığı nar ekşisi
* Zeytinyağ
* Tuz, isot, sumak, kuru reyhan

Yapılışı:

Ayıklanmış ve yıkanmış semizotları iri parçalar halinde doğranır, domatesler küp küp, soğanlar ise yarım piyazlık doğranarak nar ekşisi, zeytinyağ, tuz ve arzuya göre diğer baharatların ilave edilmesiyle karıştırılarak servise sunulur.

Ben yanında kepek bisküvi yiyerek öğle öğünümü atlatmış oldum, hem lezzetli hem de doyurucuydu :)

Afiyet Olsun.





5 yorum:

  1. Semiotunun her halini çok severim. Ellerinie sağlık

    YanıtlaSil
  2. Özellikle balığın yanına nefis oluyor.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ,değişik bir alternatif.

    YanıtlaSil
  4. MERHABA :)
    ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)
    blogunuza çok güzellll :)
    benimde çok yeni bir blogum var eğer ziyaret ederseniz mutlu dersiniz beni sizin gibi biri yorumları çok önemli sevgilerimle :)
    http://cafelondon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım bayılırım ekşi ekşi:)
    nefisss:))

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))