24 Ocak 2012 Salı

Tahin Helvalı Krep Dürüm


Şu krebin güzelliğini görüyor musunuz?
Benim için dünyanın en lezzetli ve en güzel krebi çünkü EŞİM yaptı :)
Geçen gece 'hadi krep yapalım' dedi :) 'Hadi' dedim :)
Yaptık. Birer tane Tahin Helvalı Dürüm olarak yedik ( nasıl olduysa tuttuk kendimizi :) )
Kalanları da ben sabah hallettim:) Tahin & Pekmez sürdüm yedim.

Sizin de kocanız bir gün krep yapmak isterse izin verin yapsın:) çünkü sabah kahvaltıda hazır krep yemek çok güzel bir duygu :)

Malzemeler:
  • 1su bardağı süt
  • 1 adet yumurta
  • 3 çorba kaşığı un
  • 1 çay kaşığı vanilya
  • Bir fiske tuz
Yapılışı:
Bütün malzemeler çırpılarak boza kıvamında bir karışım elde edilir. Karışımdan birer kepçe alınarak ısıtılmış teflon tavada önlü arkalı pişirilir.

Krepler tamamlanınca aralarına tahin helvası konarak dürüm şeklinde sarılır, servis tabağına alınarak pekmez damlacıklarıyla süslenir.

Not: Tavanızı ilk krep için çok az yağlayabilirsiniz daha sonrakiler için yağlamanız gerekmez. Ayrıca krepleri tatlı olarak tüketecekseniz karışıma vanilya ilave etmenizi tavsiye ederim. Ancak tuzlu malzemelerle dürüm yapacaksanız vanilya kullanmamanızı öneririm.

Afiyet Olsun.




7 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım çok iştah açıcı görünüyor.Tam bir enerji deposu olmuş.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık farklı bir lezzet

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık ne diyeyim arkadaşım,benim böyle bir krep yemem söz konusu değil valla,eşim mutfağa girecek hem de krep yapacak,yumurta kırsa ona da razıyım ben he hee.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. afiyetler olsun.muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık canım, nefis görünüyor. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))