2 Temmuz 2010 Cuma

Mısır Salatası

Haşlanmış mısırı hem şekerli hem de tuzlu olarak çok severim. Bu nedenle tatlı olsun tuzlu olsun her türlü yemek, tatlı ve salatalara ilave etmeye çalışıyorum. Örneğin çoban salatası ya da iceberg salatası yapınca bir avuç üzerine serperim ya da aşure yaptıysam içine mutlaka mısır da atarım, ya da bazen buğday haşlayıp mısırla karıştırıp şeker ilavesiyle yerim :)
Bu kez de salatasını yaptım. Tadına doyamadım :)

Malzemeler:
  • 1 su bardağı haşlanmış mısır ( dondurulmuş ya da konserve de olabilir)
  • 1 adet kuru soğan
  • Bir tutam maydonoz
  • Tuz , pul biber, kuru nane

Yapılışı:

Soğan yarım halka şeklinde ince ince doğranır, maydonoz minik kıyılır, diğer tüm malzemeler karıştırılarak salatamız elde edilir.

Afiyet Olsun.

Not: Birkaç kez evdeki mısırları haşlayıp derin dondurucuya atmayı denedim ancak tadı ne konserve ne de dondurulmuş mısırları tutmadı. Haşladığımda yumuşacık olan mısırlar biraz bekleyince sertleşti ve rengi kızarıklaştı ben o nedenle süperfresh yada diğer markaların dondurulmuş mısırını tercih ediyorum. Eğer konserve kullacaksanız da mutlaka yıkayarak kullanmanızı tavsiye ederim.


4 yorum:

  1. Selamlar canım,

    Daha önce "hobicell" adıyla yayın yapmakta iken, google ın sorunları yüzünden adres değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yeni adresim şu anda size yazdığım isimledir. Beni buradan takip ederseniz çok sevinirim. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

    http://hobibox.blogspot.com/

    Hobibox-Afet Ergü

    Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. merhba;nefis olmuş salata bende çok severim mısırı ellerine sağlık sevgiler.....

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Şifa dolu ve leziz bir görüntüsü var.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. fatma48-hazanyagmuru42 Temmuz 2010 13:51

    mısır salatası hem zengin hemde nefis oluyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))