6 Ağustos 2009 Perşembe

Taze Fesleğen Soslu Piliç Bonfile

Annemin saksı ile verdiği fesleğenin kokusu çok hoşuma gidiyodu masanın üzerinde duruken gidip gelip kokluyor, birkaçtane de yiyodum :) Bu fesleğenleri yemeyi kafaya koymuştum zaman zaman salatalara birkaç yaprak atıyordum ama bu sefer biraz fazla oldum :) bir dalını kopardım aldım fesleğenin... Sonrası ... :)

Malzemeler:

  • 2 adet tavuk göğsü

Sos İçin:

*1 adet limon suyu

*2 çorba kaşığı zeytinyağ

*1 dal taze fesleğen

*Tuz, pul biber

Yapılışı:
Öncelikle tavuk gögüslerimizi ortadan koparmadan keserek açıp üzerlerine bıçakla çizikler atıyoruz. Ardından sos için gerekli malzemelerimizi karıştırıp fesleğenleride kıyarak tavuk parçalarımızı bulayıp 15 - 20 dak. bekletiyoruz. Daha sonra teflon tavada önlü arkalı kızartıyoruz.
Yeşillik ya da pilav eşliğinde servise sunabiliriz.
Afiyet Olsun.

2 yorum:

  1. Çoook şık bir tabak ve leziz görünüyor bir porsiyon alabilir miyim :) Hayırlı cumalar :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Harika bir snum olmuş canım ellerine sağlık bende severim fesleğeni ama hiç yemedim:)

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))